ویژگی های سئو کار خوب
نوشته شده توسط : اهورا وب

ویژگی های سئو کار خوب چیست؟

ویژگی های سئو کار خوب : انتخاب کلمات کلیدی مناسب

سئوکار خوب شخصی است که وابسته به تعداد محدودی کلمات کلیدی نیست و با انجام فعالیت مناسب در داخل سایت سبب میشود که وبسایت در کلمات کلیدی مختلف و معتبر در زمینه کاری خود رتبه خوبی کسب کند به نحوی که آن وبسایت در ازا سرچ کلماتی که مخاطب هدف را به سمت آن هدایت میکند موفق است و نهایتا موجب افزایش بازدید هدفمند سایت شود.

ویژگی های سئو کار خوب : توجه به توصیه های گوگل

سئوکار بر اساس توصیه گوگل خدمات سئو را انجام میدهد و از روشهای خلاف استفاده نمیکند. افرادی که اینگونه عمل میکنند دید دراز مدت به پروژه سئو دارند و برای مشتری توضیح میدهند که سئو فرآیند طولانی است و در کوتاه مدت نمیتوان نتیجه مناسب و حرفه ای کسب کرد.

ویژگی های سئو کار خوب : بروز بودن و تطابق الگوریتم های جدید

سئو کار حرفه ای علاوه بر فعالیت بر روی پارامتر های سئو داخلی و سئو خارجی همواره با تحلیل بازار و در نظر گرفتن الگوریتمهای جدید گوگل خود را بروز میکند و با توجه به اینکه سئو یک رقابت میان شما و رقیبان شما در گوگل است.

ویژگی های سئو کار خوب : تمرکز بر روی تولید محتوای مناسب

ویژگی دیگر محتوای وبسایت است. محتوا علاوه بر اینکه از دید موتور های جستجو اهمیت بالایی دارد از نظر کاربر هم حائز اهمیت است و محتوای خوب سبب میشود که سایت بتواند بازدیدکنندگان مستقیم و مناسبی را برای خود داشته باشد و افراد بیشتری بطور مستقیم به وبسایت مراجعه کنند. ایجاد چنین اتفاقی در دراز مدت سبب برند سازی و پیشرفت وبسایت اینترنتی خواهد شد.

ویژگی های سئو کار خوب : تجربه کاربری و راحتی کاربر

وبسایت برای موفقیت به عوامل زیادی نیاز دارد و راحتی کاربر و سادگی و سهولت کارکرد از مهم ترین آن ها هستند و هرگز نباید آن ها را فدای سئو کرد. درست است که سئو سبب میشود بازدید هدفمند وبسایت افزایش یابد اما نداشتن تجربه کاربری مناسب و محتوای خوب موجب خواهد شد که نتیجه ای از این افزایش بازدید نگیرید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: